شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

"شما در حال انجام یک کار بسیار بزرگ!" والتر با PKD و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

 

http://www.kidneyservicechina.com/patient-story/910.html

نام و نام خانوادگی: والتر لانهام

جنسیت: مرد

کشور: امریکا

تشخیص: PKD

چرا بیا به چین:

PKD اند، یک بیماری ارثی است. متاسفانه به می گویند که اعضای خانواده ام، عمو، پدر، مادر بزرگ همه در گذشته درگذشت مادر عزیزم فوت در سال گذشته با توجه به این اختلال وحشتناک، بنابراین من در مورد خدمات کلیه چین و تحقیق در مورد در دسترس درمان موثر برای PKD. "

"آنها بوده ام واقعا مفید است. اطلاعات و همه چیز مانند آن به من بدهید. بنابراین من تصمیم گرفتم برای آمدن چون من مانند رویکرد خود را با کمی بیشتر از جامع. این واقعا خوب است در اینجا!

درمان در چین:

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، 3 بار / روز، 45 دقیقه / زمان

اظهار نظر در مورد درمان و خدمات:

"سبک محیط خانواده واقعا از آمدن چرا که هر کس تو را به حرف بسیار آشنا با همین دلیل شما اینجا هستید و موارد شما است. و چگونه باید درمان شود و درمان. این واقعا آرامش است!"

درمان بسیار آسان است. من یک مقدار عصبی با سوزن و چنین است که می خواهم. اما آنها خیلی خوب در مورد آن هستند. بدون درد است. شما فقط نیاز به دروغ در تخت خواب برای دریافت درمان. این در واقع صاف است. "

"من تنها نیمی از عملکرد کلیه از دست داده و بسیار جدی است. بنابراین من اثرات عمده ای در ماه های بعد را ببینید."

"من فقط می خوام همه تشکر برای ساخت آن را آرزومندیم. هر وضعیت یا اطلاعات شما نیاز دارید، آنها آن را دریافت کنید به شما. با تشکر بسیار که منجر به این بخش در جهان است. این آرامش را قادر به پیدا کردن کسی که شاید قادر به واقع زندگی خود را تغییر! که اعضای خانواده خود را و بقیه از شما، فقط شخصیت. همه چیز تاثیر می گذارد، آن را می سازد شما احساس بزرگ! همه شما در حال انجام یک کار بسیار بزرگ! "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.